Få svar på de mest stillede spørgsmål om Boligsidens nye hjemmeside

BBR indberetning

Boligsiden har fået ny hjemmeside, og selve skiftet har desværre skabt udfordringer for dig som bruger Boligsiden. Her får du svarene på de mest stillede spørgsmål netop nu.

Opdateret 30. august

Boligsiden har skiftet en 24 år gammel platform ud med et helt nyt IT-system. Det har betydet ændringer for dig, der bruger Boligsiden. Måske savner du nogle funktioner, som du brugte tidligere, eller måske oplever du problemer med at logge ind?

Vi er opmærksomme på, at flytningen har skabt udfordringer, og vi arbejder løbende på at rettet fejl, så du kan få en mere fuldendt boligsøgning og benytte dig af de værktøjer, vi tidligere har tilbudt.

Der vil løbende blive tilføjet nye funktioner, ligesom vi retter fejl og mangler i de eksisterende værktøjer hurtigst muligt.

Vi håber på jeres tålmodighed, imens vi får tingene på plads.

Oplever du problemer, som ikke er beskrevet her i artiklen, er du velkommen til at kontakte os her og beskrive fejlen.

Så kan vi tage din henvendelse med videre til vores it-udviklere, som løbende arbejder på platformen og udbedrer fejl.

Spørgsmål vedrørende brug af hjemmesiden

Hvorfor kan jeg ikke logge ind?
Flere af jer har oplevet problemer med log-ind. Vi har netop fået løst problemerne, og log-ind-funktionen, også log-ind via Facebook, virker igen som tidligere på både hjemmeside og app.

Husk at opdatere din app samt den browser, du anvender.

Skulle du mod forventning opleve problemer, beder vi dig kontakte os.
Hvorfor virker kortet ikke, som det plejer?
  • Vi arbejder på flere forbedringer til kort-funktionen. Herunder muligheden for at gemme radiussøgninger og tegn på kort-søgninger.

  • Derudover arbejder vi på at gøre kortet mere relevant for dig som boligsøger – blandt andet ved muligheden for at se nærmere information om dit nærområde.

  • Muligheden for at få vist solgte boliger på kortet er også ved at blive tilføjet.
  • Jeg savner visse oplysninger og features på den enkelte bolig. Kommer de igen?
    Der er nogle nøgletal, som du tidligere har kunne finde ved præsentationen af hver enkelt bolig, men som ikke fremgår nu. Vi arbejder på at få dem tilbage. Det gælder blandt andet:
  • BBR-oplysninger: Der mangler mange af de oplysninger, vi får fra BBR. Det vil komme tilbage.

  • Den offentlige ejendomsvurdering: Der har været problemer med at vise de rigtige vurderinger, og vi har derfor taget visningen af, indtil problemet er løst.

  • Solens bane.

  • Trafikstatistik.

  • Integreringen med SparEnergi.dk, hvor du kan se energiforbedringspotentiale.

  • Manøvrering videre til relevante artikler fra vores guide- og nyhedsunivers. Du kan gå til nyheder her.
  • Sletning af bruger
    Hvis du har fundet din drømmebolig og derfor ønsker at slette din brugerprofil på Boligsiden, kan du gøre det ved at gå op i menupunktet ‘Min Side’ og herefter klikke på ‘konto’.

    Nederst på siden kan du slette din profil under ‘Slet bruger’.

    Vær opmærksom på, at du mister alle dine favoritsøgninger, huskeliste og søgeresultater, hvis du sletter profilen. Du kan derfor med fordel beholde din profil og genoptage søgningerne, hvis du på et senere tidspunkt igen får brug for at søge efter ny bolig.
    Sådan kontakter du Boligsiden
    Oplever du problemer, som ikke er beskrevet her, er du altid velkommen til at kontakte os.

    Vi kan hjælpe dig bedst og hurtigst, hvis du anvender vores kontaktformular, som du finder her.

    Spørgsmål vedrørende Boligsidens Apps

    Boligsidens IOS og Android App opdateres løbende, så husk at få opdateret din app, så du får rettelserne med.

    Lige nu er det app version 4.0.21, der er den senest opdaterede.

    Hvis du har sat automatisk opdatering til i App Store eller GooglePlay, vil du automatisk få den nyeste version, ellers skal du selv gå ind i App Store eller GooglePlay og opdatere til nyeste version manuelt.

    Vi arbejder desuden videre med forbedringer af blandt andet disse ting på vores app:

    • Visning af solgte boliger på kort.

    Uanset om du bruger Boligsidens hjemmeside eller app, er det en god ide regelmæssigt at opdatere hjemmesiden (tryk F5) eller hente den nyeste version af appen i App Store eller GooglePlay, så de fejl, der løbende bliver rettet, også kommer igennem på din side eller app.

    Oplever du, at appen fryser, og at du for eksempel hverken kan opdatere appen eller komme til forsiden, så kan det hjælpe at slette appen fra din telefon og hente den igen.

    Find mere om