Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Silkeborg Ejendomsmægler Grønne Silkeborgs mæglere
Billede af Ejendomsmægler Grønne Silkeborgs mæglere
Kreativt dynamisk ejendomsmæglerteam
Vi tilpasser salgsarbejdet og markedsføringen efter kundens behov, og målretter det til den individuelle bolig. Mæglerfirmaet Claus Grønne blev etableret i 1997 med kædebaseret tilhørsforhold. Den 01.10.2014 valgte Claus Grønne at blive individuel og fri mægler, som modspil til de lidt mere tunge kæder. Silkeborg mægler Claus Grønne - Vi sætter pris på Silkeborg

Kontakt

Grønne Silkeborgs mæglere
Østergade 8
8600 Silkeborg
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
10
Solgte
boliger *
77
Boliger
til salg
8
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2020
4
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 28-04-2020 til 28-04-2021

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
10 ud af 10 22
Baseret på 22 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
95%
Sælgere (antal besvarelser 22)
Købere (antal besvarelser 12)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
10 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,8 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,7 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,6 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,7 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,7 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,7 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,8 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,7 9,2
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,4 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,8 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,8 9,0
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,8 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,5 8,7
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,3 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,0 9,0
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,1 9,0