Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Lynge Ejendomsmæglerfirmaet Marianne Møllebro
Billede af Ejendomsmæglerfirmaet Marianne Møllebro
Ejendomsmægler, 56 års bopæl i kommunen!
Vi står klar til at hjælpe mell.kl. 9.00 - 22.00, tlf. 4816 0012 - mail; marianne@moellebro.dk. - SMS på 2180 1012 I modsætning til de fleste andre ejendomsmæglere, er vi ikke medlem af en kæde. Hos os bliver din bolig ikke én blandt mange - Vi er i tæt dialog med vores sælgere og købere og følger SELV sagen fra start til slut. SE VORES KUNDETILFREDSHED PÅ BOLIGSIDEN, FIND MÆGLER!

Kontakt

Køberrådgiver
Ejendomsmæglerfirmaet Marianne Møllebro
Uggeløse Bygade 93
3540 Lynge
Nøgletal for mægler
Samlet-
anbefaling *
9,9
Solgte
boliger *
28
Boliger
til salg
8
Ejendoms-
mæglere
1
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
1
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 16-03-2019 til 16-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,9 ud af 10 13
Baseret på 13 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
98%
Sælgere (antal besvarelser 9)
Købere (antal besvarelser 4)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,9 ud af 10 Sælgeranbefaling 10 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,9 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,7 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,4 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,9 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,4 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,4 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 10,0 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,7 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,7 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,9 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 8,9
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,5 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,3 8,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,5 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,8 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,8 8,9