Beskrivelse
Vi sætter pris på personlig betjening. Derfor prøver vi så vidt muligt at arrangere det sådan, at det er de samme personer, der står for dit salg gennem hele forløbet. Det vil sige alle møder, fremvisninger af boligen til mulige købere, udfærdigelse af papirer ved det endelige salg osv. Alle medarbejdere er professionelle og veluddannede og har deres daglige gang i alle Lone Bøegh Henriksens 10 forretninger i Hillerød - Fredensborg, Kgs. Lyngby, Virum, Holte, City, Bagsværd, Søborg, Herlev, Teglholmen og Ballerup - Smørum samt vores Servicecenter. Det sker for at sikre et tæt samarbejde mellem de 9 filialer og for at styrke mæglerens tilknytning til hele lokalområdet. Uanset, om du søger en ny bolig eller overvejer at sælge, er vi klar til at rådgive dig. Ring, mail eller kom ind i forretningen. Vi glæder os til at se dig og få en snak om dine ønsker og behov.

Kontakt

home Herlev Lone Bøegh Henriksen A/S
Bangs Torv, Herlev Hovedgade 125
2730 Herlev
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
8,2
Solgte
boliger
67
Boliger
til salg
12
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2017
3
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
8,2 ud af 10 19
Baseret på 19 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
84%
Sælgere (antal besvarelser 13)
Købere (antal besvarelser 6)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
8,3 ud af 10 Sælgeranbefaling 7,8 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,3 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,2 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 8,3 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,3 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 8,5 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 8,8 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 8,5 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 8,9 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,0 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,7 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 7,8 8,8
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 7,2 8,7
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 7,3 8,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 7,7 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 7,2 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 7,3 8,8