danbolig Langeland, din lokale mægler
Hos danbolig Langeland er det altid kunden, der er i fokus. Hos os er indehaverne selv en del af det team, du møder i butikken. Vi formidler alle typer ejendomme, i alle størrelser og prisklasser. Vi går langt for at møde vores kunders behov. Samtidig er troværdighed et nøgleord for os. Vi kan vores kram, vi gør os altid umage, og vi springer ikke over, hvor gærdet er lavest.

Kontakt

danbolig DB Langeland ApS
Ørstedsgade 6A
5900 Rudkøbing
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,8
Solgte
boliger
66
Boliger
til salg
91
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2017
3
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,8 ud af 10 25
Baseret på 25 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
94%
Sælgere (antal besvarelser 11)
Købere (antal besvarelser 14)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,8 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,8 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 9,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,6 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,7 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,6 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,9 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,9 9,5
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,5 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,0 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,7 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 9,1
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,5 8,9
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,4 8,8
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,7 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,9 9,1
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,9 9,1