Velkommen til danbolig Jyllinge
I 1999 åbnede den første danbolig butik i Jyllinge med Heidi Meyer-Karlsen, som har været ejendomsmægler og valuar siden 1991. Blandt vores fokusområder er mæglernes engagement og kundernes tilfredshed. Vi tror på, at den mest effektive måde at finde en køber til en sælger er ved at kende vores lokalområde til bunds, ramme markedsprisen præcist og informere rettidigt.

Kontakt

danbolig Jyllinge v/Heidi Meyer-Karlsen
Jyllingecentret 13B
4040 Jyllinge
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,8
Solgte
boliger
55
Boliger
til salg
24
Ejendoms-
mæglere
1
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2017
4
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,8 ud af 10 35
Baseret på 35 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
92%
Sælgere (antal besvarelser 22)
Købere (antal besvarelser 13)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,8 ud af 10 Sælgeranbefaling 10 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,2 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,0 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,5 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,2 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,6 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,6 9,3
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,2 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,4 8,7
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,7 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 8,7
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,6 8,7
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,7 8,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,8 8,9
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,7 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,8 8,8