Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Roskilde Ejendomsmægler RobinHus-mægler Maiken Kierkegaard
Billede af Ejendomsmægler RobinHus-mægler Maiken Kierkegaard
Din lokale mægler der gør en forskel!
Jeg er uddannet ejendomsmægler og køberrådgiver, og er naturligvis medlem af Dansk ejendomsmæglerforening, hvilket sikrer høj faglighed og løbende opdatering i faget. Jeg arbejder i dybden med præsentationen af de boliger jeg skal være med til at sælge og ved vores første møde tager vi en snak om hvilke redskaber der skal bruges for at sikre at du får det bedste salg, og bedst bundlinie til dig.

Kontakt

RobinHus-mægler Maiken Kierkegaard
Fåborgvej 56
4000 Roskilde
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
10
Solgte
boliger *
13
Boliger
til salg
21
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
3
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 27-03-2019 til 27-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
10 ud af 10 4
Baseret på 4 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
88%
Sælgere (antal besvarelser 4)
Købere (antal besvarelser -)
For få besvarelser
10 ud af 10 Sælgeranbefaling ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 10,0 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 10,0 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,8 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 10,0 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,3 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,8 -
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,3 -
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,8 -
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,8 -
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre?
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen?
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen?
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen?
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse?
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen?