Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Vallensbæk Strand RealMæglerne Vallensbæk ApS v/ Ejendomsmægler Anders Nedahl
Billede af RealMæglerne Vallensbæk ApS v/ Ejendomsmægler Anders Nedahl
Din lokale RealMægler - vi skaber værdi for dig!
Vi arbejder målrettet for at yde den bedste service overfor for vores kunder. Vi guider vores købere og sælgere trygt igennem alle handlens faser. Med et boligmarked i konstant udvikling, er det vigtigt at man som mægler er forandringsvillig, kreativ og vedholdende. Det er vi hos RealMæglerne Vallensbæk.

Kontakt

RealMæglerne Vallensbæk ApS v/ Ejendomsmægler Anders Nedahl
Vallensbæk Stationstorv 1
2665 Vallensbæk Strand
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,5
Solgte
boliger *
42
Boliger
til salg
12
Ejendoms-
mæglere
1
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2020
3
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 20-11-2020 til 20-11-2021

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,5 ud af 10 8
Baseret på 8 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
85%
Sælgere (antal besvarelser 8)
Købere (antal besvarelser 7)
Der er ingen svar fra sælgere på denne mægler
Der er ingen svar fra købere på denne mægler
9,5 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,1 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,5 9,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,8 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,3 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,4 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,4 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 8,9 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,3 9,6
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,6 9,4
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,8 9,1
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,6 9,5
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,1 8,7
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,1 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,1 8,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,0 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,9 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,0 8,8