Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Rønne RealMæglerne Gurli Hansen Ejendomsmægler & valuar
Billede af RealMæglerne Gurli Hansen Ejendomsmægler & valuar
Lidt om os
RealMæglerne Gurli Hansen Bolighandler kræver professionel indsigt i både salg, finansiering, forsikring og lokale markedsforhold, samtidig med at man skal forstå og værdsætte mennesker og deres værdier. Hos RealMæglerne Gurli Hansen møder du et dynamisk team med mange års erfaring med køb, salg og finansiering af boliger. Vi kan skræddersy et sagsforløb, som er tilpasset dig og din bolig.

Kontakt

Køberrådgiver
RealMæglerne Gurli Hansen Ejendomsmægler & valuar
Nørregade 4
3700 Rønne
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
10
Solgte
boliger *
37
Boliger
til salg
8
Ejendoms-
mæglere
3
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2020
3
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 20-11-2020 til 20-11-2021

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
10 ud af 10 9
Baseret på 9 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
94%
Sælgere (antal besvarelser 9)
Købere (antal besvarelser 5)
Der er ingen svar fra sælgere på denne mægler
Der er ingen svar fra købere på denne mægler
10 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,8 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 9,7
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,3 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,3 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,2 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 8,9 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,3 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,6 9,5
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 8,6 9,4
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,8 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,3 9,6
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 9,2
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,4 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,4 8,8
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,8 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,6 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,6 9,1