Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Hørsholm Ejendomsmægler Nybolig Hørsholm, Holte og Hillerød
Billede af Ejendomsmægler Nybolig Hørsholm, Holte og Hillerød
Din lokale ejendomsmægler i Hørsholm
Nybolig Lillelund dækker hele Hørsholm Kommune og naboer, herunder Kokkedal, Nivå og Vedbæk. Med afsæt i opvækst og lokalt boende medarbejdere, er du sikret lokalkendskab på højeste niveau. Nybolig Lillelund startede i Hørsholm i 1998 og ejes af Louise Lillelund. Vi sikrer dig en fuldstændig know how på alle opgaver. Med vægt på erfaring, troværdighed og kompetencer er vi specialister i boligsalg.

Kontakt

Køberrådgiver
Nybolig Hørsholm, Holte og Hillerød
Gl Hovedgade 10C
2970 Hørsholm
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
8,6
Solgte
boliger *
29
Boliger
til salg
15 + 47
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
5
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 18-03-2019 til 18-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
8,6 ud af 10 5
Baseret på 5 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
91%
Sælgere (antal besvarelser 5)
Købere (antal besvarelser 6)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
8,6 ud af 10 Sælgeranbefaling 10 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,6 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 8,4 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 6,8 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,2 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 8,4 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 8,6 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 8,8 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 8,0 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,3 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,6 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 8,9
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,7 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,5 8,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,8 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,8 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 10,0 8,9