Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Holbæk Ejendomsmægler Nybolig Holbæk
Billede af Ejendomsmægler Nybolig Holbæk
Din lokale ejendomsmægler i Holbæk
Hos Nybolig Holbæk, v/ejendomsmægler og valuar Rasmus Bergstrøm, sætter vi kvalitet og service i højsædet. Vi samler på tilfredse kunder, der gerne skulle kunne anbefale os efter et succesfuldt boligsalg- eller køb. Med byens bedste beliggenhed med stort udstillingsvindue på hovedgaden i Holbæk, sikrer vi den maksimale eksponering af din bolig, når den skal sælges.

Kontakt

Nybolig Holbæk
Ahlgade 51
4300 Holbæk
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,3
Solgte
boliger
102
Boliger
til salg
86
Ejendoms-
mæglere
Ikke oplyst
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
Ikke oplyst
Medlem af
brancheorg.
Nej
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører perioden 27-11-2018 til 27-11-2019

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,3 ud af 10 37
Baseret på 37 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
93%
Sælgere (antal besvarelser 23)
Købere (antal besvarelser 14)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,3 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,3 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,3 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,3 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,0 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,2 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 8,9 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 8,5 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,5 -
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,0 -
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,4 -
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,1 -
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,3 -
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,1 -
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,1 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,6 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,0 -
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,1 -