Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Hobro Ejendomsmægler John Frandsen - Hobro
Billede af Ejendomsmægler John Frandsen - Hobro
Vi lever af tilfredse kunder
Skal du købe eller sælge? Du er nu kun et klik væk fra et ungt og dynamisk boligteam, der sikrer dig en unik oplevelse. Vi bygger på høj faglighed, og altid tilgængelige medarbejdere. Her har vi et fælles mål med dig - din bolig skal sælges! Nogle sælger køberkartoteker og livsstilsbilleder af din bolig på internettet. Vi sælger tryghed og underskrevne købsaftaler.

Kontakt

Køberrådgiver
John Frandsen - Hobro
Adelgade 1
9500 Hobro
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,2
Solgte
boliger *
91
Boliger
til salg
73
Ejendoms-
mæglere
3
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2020
4
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 04-05-2020 til 04-05-2021

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,2 ud af 10 15
Baseret på 15 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
84%
Sælgere (antal besvarelser 15)
Købere (antal besvarelser 14)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,2 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,5 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,2 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,5 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,0 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,1 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 8,9 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,1 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,2 -
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,0 -
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,5 -
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,3 -
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,5 -
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,8 -
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,4 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,6 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,8 -
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,5 -