Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Jægerspris Ejendomsmægler home Jægerspris
Billede af Ejendomsmægler home Jægerspris
home Jægerspris Wilkens og Basso A/S
I hjertet af Jægerspris ligger Home - kig endelig forbi, vi vil glæder os til at byde dig velkommen i vores skønne boligbutik til en kop kaffe, og få en snak om din boligsituation eller bare et hyggeligt visit. Vi brænder for din bolighandel, og vi arbejder hver dag hårdt på at skabe de bedste rammer omkring lige præcis dit salg eller køb af bolig. Derudover er home Jægerspris i samarbejde med home Frederikssund, Jernbanegade 7, 3600 Frederikssund. Vores butik har fokus på kvalitet og ordent

Kontakt

Køberrådgiver
home Jægerspris
Hovedgaden 32D
3630 Jægerspris
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,6
Solgte
boliger *
37
Boliger
til salg
32
Ejendoms-
mæglere
1
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
2
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 23-03-2019 til 23-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,6 ud af 10 7
Baseret på 7 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
95%
Sælgere (antal besvarelser 7)
Købere (antal besvarelser 6)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,6 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,8 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,6 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,0 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 8,9 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,6 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,3 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,0 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,4 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,7 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 7,9 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,3 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 8,9
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,0 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,3 8,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,7 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,8 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,7 8,9