Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Odense SV Ejendomsmægler home Dalum
Billede af Ejendomsmægler home Dalum
home Dalum Daniel Andersen
Hos home Dalum vil vi gerne vise, at der er tanke bag handling og handling bag tanke, når vi skal hjælpe dig godt på plads i boliglivet. Et ord skal være et ord – høj service, grundighed og ordentlighed er vores fælles mantra. I forretningen mødes du af et dynamisk team af dygtige medarbejdere, der samarbejder tæt om den enkelte bolighandel – til stor tilfredshed for vores sælgere. Vi er imødekommende, tilgængelige og nytænkende – for os er der hverken en situation eller bolighandel der er en

Kontakt

home Dalum
Faaborgvej 24
5250 Odense SV
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,7
Solgte
boliger *
72
Boliger
til salg
16
Ejendoms-
mæglere
3
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
4
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 14-10-2019 til 14-10-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,7 ud af 10 15
Baseret på 15 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
92%
Sælgere (antal besvarelser 15)
Købere (antal besvarelser 11)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,7 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,3 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,7 9,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 8,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 8,7 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,3 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,1 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,1 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,6 9,5
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,3 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,6 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,2 9,5
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,3 9,0
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,1 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 7,7 8,7
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 7,5 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,5 9,0
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 7,9 9,1