Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Odense SV Ejendomsmægler home Dalum
Billede af Ejendomsmægler home Dalum
home Dalum Poul Jensen & Henrik Christoffersen
Hos home Dalum sætter vi en ære i at give dig den bedste kundeoplevelse. Vi er nemlig først tilfredse, når du er tilfreds. Alle kunder bliver mødt med et stort engagement - vi lytter til dine ønsker og behov, og vi gør alt, hvad vi kan for, at du føler dig tryg hos os. Dygtige og erfarne ejendomsmæglere I vores forretning bliver du mødt af et team af dygtige og erfarne ejendomsmæglere, som står klar til at hjælpe dig i forbindelse med din bolighandel. Vores medarbejdere er top engagerede i a

Kontakt

home Dalum
Faaborgvej 24
5250 Odense SV
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,7
Solgte
boliger *
75
Boliger
til salg
37
Ejendoms-
mæglere
3
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
4
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 22-03-2019 til 22-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,7 ud af 10 17
Baseret på 17 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
88%
Sælgere (antal besvarelser 17)
Købere (antal besvarelser 17)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,7 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,4 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,7 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,1 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 8,9 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,6 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,2 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,2 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,5 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,4 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,0 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,5 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,4 9,0
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,2 8,9
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,4 8,8
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 8,1 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,6 9,1
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,2 9,1