Billede af Ejendomsmægler home Nysted
home Nysted Ejendomsmæglerfirmaet Jørgen Danielsen
Hos home Nysted bestræber vi os på at finde den rette køber til din bolig. Det er vigtigt, at boligen bliver set af flest mulige, interesserede købere – derfor markedsfører vi boligen, dér hvor køberne er, dvs. bredt og lokalt. Vores ejendomsmæglere på Falster har alle kendskab til det lokale marked på øen, og vi kan derfor hjælpe dig bedst muligt uanset, om du tænker på at købe eller på at sælge home forretningerne på Falster har alle den samme forretningsejer. Det giver gode samarbejdsf

Kontakt

home Nysted
Adelgade 22A
4880 Nysted
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,0
Solgte
boliger
22
Boliger
til salg
39
Ejendoms-
mæglere
0
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
1
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,0 ud af 10 11
Baseret på 11 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
84%
Sælgere (antal besvarelser 5)
Købere (antal besvarelser 6)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
10 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,2 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,8 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,8 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 10,0 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,4 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 10,0 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 10,0 9,3
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,8 9,1
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,4 8,6
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 10,0 9,3
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,2 8,8
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,3 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 7,2 8,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 7,3 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,3 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 7,8 8,8