Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Agerbæk Ejendomsmægler EDC Helleberg
Billede af Ejendomsmægler EDC Helleberg
Beskrivelse
Åbningstider i påsken Åbent for fremvisninger og salgstjek; Torsdag, lørdag og mandag. Vi arbejder for vores kunder, trods udviklingen i Corona epidemien. Ønsker du et gratis salgstjek, vurdering eller fremvisning? Vi kræver blot at du er rask og symptomfri. Bemærk: Vi beder alle kunder på fremvisning om at spritte hænder og påføre blå overtræ på skoene inden vi går indenfor. EDC medbringer håndsprit. Fra 30. marts til og med d. 13. april arbejder alle hjemmefra i det vi ønsker og imødekomme myndighedernes anbefalinger om mindsket fysisk kontakt. Vi træffes stadig på telefon, skype og mail. Tak for din forståelse Steen Helleberg Noer, Indehaver.

Kontakt

EDC Helleberg
Fåborgvej 177
6753 Agerbæk
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,7
Solgte
boliger *
32
Boliger
til salg
47
Ejendoms-
mæglere
1
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
1
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 27-03-2019 til 27-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,7 ud af 10 7
Baseret på 7 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
84%
Sælgere (antal besvarelser 7)
Købere (antal besvarelser 11)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,7 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,5 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,7 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,7 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,8 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,7 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,7 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,7 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,9 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,7 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,6 8,7
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,9 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,5 9,2
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,2 9,0
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,1 8,8
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,5 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,5 9,1
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,5 9,1