Beskrivelse
Enhver god ejendomshandel bygger på tillid. Tillid til, at din mægler kender markedet, kender området og kender dine behov. Vi gør derfor alt menneskeligt muligt for at leve op til din tillid og sikre dig et smidigt og effektivt forløb gennem hele salgsprocessen. Tillid handler i høj grad om engagement. For vi brænder for det, vi laver, og går altid en ekstra mil for at få handlen til at lykkedes. Hos home Ringkøbing-Skjern vil du opleve en engageret, kompetent, ordentlig og personlig tilgang til din ejendomshandel. Vi er på hjemmebane i hele Ringkøbing-Skjern Kommune. Vi opererer altså over et stort geografisk område med særligt fokus på boliger i Ringkøbing og Skjern, sommerhuse langs vestkysten, og landejendomme – og trods stor rækkevidde kender vi området som vores egen bukselomme. Som navnet fortæller er vi en del af home-kæden. Vi har dermed adgang til et landsdækkende netværk af købere, et velafprøvet kædekoncept med Danmarks nok bedste markedsføring og en række stordriftsfordele, der kommer hver enkelt kunde til gode. Samarbejdet med home-kæden betyder et højt niveau på alle parametre. Din bolig bliver præsenteret i bedst tænkelige stil med billeder og videoer af professionelle fotografer, gode beskrivelser af erfarne tekstforfattere og i et overskueligt design på bl.a. website, i annoncer og i salgsopstillinger. Vi lægger vægt på den personlige kontakt og kommunikation med dig som sælger. Derfor møder du en mægler, der sætter sig ind i din livssituation for at forstå dine ønsker, drømme og forventninger til boligsalget. Alle handler er forskellige og med en personlig, empatisk og enageret indsats er det nemmere at komme i mål med salget. Forvent høj faglighed og personlig service! Det får du hos home i Ringkøbing: Høj servicekvalitet i hele salgsprocessen Faste statusmøder Åbent Hus-arrangementer Synlig og markant markedsføring på forskellige platforme Effektiv sagsbehandling Tryghed i bolighandlen

Kontakt

home Ringkøbing-Skjern David Ørskov
Torvegade 6
6950 Ringkøbing
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,2
Solgte
boliger
41
Boliger
til salg
94
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2017
2
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,2 ud af 10 19
Baseret på 19 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
91%
Sælgere (antal besvarelser 9)
Købere (antal besvarelser 10)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
8,7 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,8 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,7 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,0 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 8,2 8,9
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 8,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 8,7 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 8,4 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,3 9,3
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,0 9,0
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 6,7 8,4
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,7 9,2
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 9,3
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,2 8,9
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,0 8,8
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,4 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,6 9,3
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,6 9,3