Beskrivelse
EDC Poul Erik Bech er Danmarks største og eneste landsdækkende mæglervirksomhed med flere end 50 butikker fordelt over hele landet - alene på Amager har vi 4 butikker. Det giver os en stor kon-taktflade samt daglig kontakt med mange potentielle købere i hele landet, og det gør en forskel for dit salg. Vi kender nemlig købernes aktuelle ønsker, behov og situation, og det giver os et ekstra godt udgangspunkt for, at finde den rigtige køber, som ofte bor uden for Amager. Hos os finder du et professionelt team af mæglere med et stort lokalkendskab om Amagers ejendomsmarked og et personligt engagement, og det gør en forskel for dit salg. Vi står altid klar til at hjælpe, uanset om du skal købe, sælge eller måske begge dele. Poul Erik Bech Fonden Det er ikke kun ejendomme på Amager, der har en særlig plads i vores hjerte. Bag os er Poul Erik Bech Fonden, som, via overskuddet fra mæglervirksomheden, støtter foreninger, hvor frivillige ildsjæle brænder for at gøre en forskel for andre. Læs mere på: poulerikbechfonden.dk

Kontakt

EDC Poul Erik Bech
Amagerbrogade 196
2300 København S
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,4
Solgte
boliger
80
Boliger
til salg
23
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2017
5
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,4 ud af 10 32
Baseret på 32 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
88%
Sælgere (antal besvarelser 17)
Købere (antal besvarelser 15)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,4 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,5 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,4 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,7 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,5 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,5 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,2 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,4 9,3
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,5 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,4 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,4 9,3
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,5 8,7
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,9 8,6
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,9 8,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,8 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,9 8,7
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,3 8,7