danbolig holbæk - henrik larsen a/s
Vi er et stærkt team på 25 engagerede medarbejdere, der står klar til at hjælpe dig. Vi har mange års erfaring og et højt fagligt niveau, så når du handler bolig hos os, er du sikret en professionel behandling fra start til slut. Vores boligbutik er beliggende midt i Holbæk med god synlighed. Her har vi alt samlet under ét tag, og vi slipper ikke din sag, før handlen er endeligt afsluttet.

Kontakt

Køberrådgiver
danbolig holbæk - henrik larsen a/s
Ahlgade 24
4300 Holbæk
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
8,6
Solgte
boliger
476 + 79
Boliger
til salg
327 + 30
Ejendoms-
mæglere
9
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2017
19
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
8,6 ud af 10 145
Baseret på 145 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
94%
Sælgere (antal besvarelser 83)
Købere (antal besvarelser 62)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,0 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,1 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,0 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 8,8 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 8,5 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 8,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,0 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 8,4 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 8,9 9,3
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 8,8 9,1
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,1 8,6
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,8 9,3
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,1 8,9
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,2 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 7,6 8,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 8,7 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,0 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,1 8,9