RealMæglerne Lyngby og Virum
Hos RealMæglerne Lyngby & Virum, lægger vi stor vægt på at give vores kunder en reel, ærligt og professionel behandling, fra den første vurdering og til salget er endeligt. Vi gør aktiv en indsats for at identificere de relevante køberemner og følger dem helt til dørs og sikrer, at både køber og sælger føler sig trygge og informerede gennem processen.

Kontakt

RealMæglerne Lyngby & Virum
Jernbanevej 5 C
2800 Kongens Lyngby
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,8
Solgte
boliger
9
Boliger
til salg
5
Ejendoms-
mæglere
Ikke oplyst
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2016
Ikke oplyst
Medlem af
brancheorg.
Nej
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,8 ud af 10 7
Baseret på 7 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
100%
Sælgere (antal besvarelser 6)
Købere (antal besvarelser 1)
For få besvarelser
9,8 ud af 10 Sælgeranbefaling - ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,0 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,3 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,8 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,2 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 10,0 9,3
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,7 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,0 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,7 9,3
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? - 8,7
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,0 8,7
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,0 8,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,0 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,0 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,0 8,8