Din lokale ejendomsmægler i Fåborg
En bolighandel kan ikke gøres om! Vælg ejendomsmægler ud fra det. At købe eller sælge fast ejendom hører for de fleste mennesker til en af de vigtigste beslutninger, der skal træffes gennem livet. Det er derfor af stor betydning, at du har tillid til din ejendomsmægler og oplever en tryghed gennem hele salgsforløbet. En tryghed der bygger på ekspertise, erfaring og kvalitet.

Kontakt

Køberrådgiver
Nybolig Faaborg Ansvarlige indehavere: Morten Albertsen og Martin Madsen
Havnegade 19A
5600 Faaborg
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,7
Solgte
boliger
120
Boliger
til salg
74 + 5
Ejendoms-
mæglere
1
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2017
4
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
1 klage
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,7 ud af 10 68
Baseret på 68 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
91%
Sælgere (antal besvarelser 37)
Købere (antal besvarelser 31)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,4 ud af 10 Sælgeranbefaling 10 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,4 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 8,9 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,2 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 8,9 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,4 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,4 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,1 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,1 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,5 8,7
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,1 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 9,1
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,5 8,9
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,5 8,8
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,9 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,9 9,1
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,9 9,1