Velkommen hos danbolig Allerød
Vi lever af tilfredse kunder, og derfor tager vi vores kundetilfredshed særdeles alvorligt. I dag ligger denne meget højt - og der skal den forblive. Den høje tilfredshed skyldes blandt andet vores højtuddannet personale - alle er ejendomsmæglere eller under uddannelse hertil, hvilket sikrer en ordentlig håndtering af sagerne, og at juraen overholdes.

Kontakt

Køberrådgiver
danbolig Allerød
Allerød Stationsvej 2E
3450 Allerød
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,1
Solgte
boliger
57 + 2
Boliger
til salg
13 + 1
Ejendoms-
mæglere
3
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2017
4
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,1 ud af 10 30
Baseret på 30 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
95%
Sælgere (antal besvarelser 20)
Købere (antal besvarelser 10)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,6 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,0 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,6 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 8,7 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,1 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,3 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,3 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,6 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,4 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,2 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,8 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,3 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,0 8,9
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,3 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 7,8 8,7
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 8,2 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 7,8 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 7,9 8,9