Beskrivelse
Per Kenneth Christensen har 21 års erfaring i branchen og har senest været ansat hos Nybolig (Horsens) og Estate/Danbolig. "Jeg valgte at blive RobinHus-mægler, fordi jeg tror på, at konceptet er fremtiden for min branche. Brugen af internettet vinder frem i alle brancher, og vi bliver som forbrugere mere og mere bevidste om, hvor meget vi betaler for de varer og ydelser, vi efterspørger..."

Kontakt

RobinHus-mægler Per Kenneth Christensen
Granhøjen 4
8752 Østbirk
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,4
Solgte
boliger
54
Boliger
til salg
47
Ejendoms-
mæglere
Ikke oplyst
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2017
Ikke oplyst
Medlem af
brancheorg.
Nej
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,4 ud af 10 26
Baseret på 26 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
86%
Sælgere (antal besvarelser 17)
Købere (antal besvarelser 9)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
10 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,2 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,6 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,9 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,7 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,6 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,4 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,8 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,8 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,2 9,1
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,0 8,9
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,4 8,8
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,0 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,2 9,1
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,3 9,1