Velkommen hos Wulff & Partnere.
Hos Wulff & Partnere skal du føle dig hjemme - uanset om du er køber eller sælger. Vi ønsker at sikre dig en målrettet, enkel og gennemskuelig bolighandel. Vi lægger vægt på åbenhed, tryghed og sikkerhed i alle faser af forløbet. Hos Wulff & Partnere er vi på hjemmebane i Viborg og omegn og har mere end 25 års erfaring med ejendomsformidling. På gensyn. Vi glæder os til at høre fra dig

Kontakt

Wulff & Partnere Ejendomsmægler & valuar
Gravene 2
8800 Viborg
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,4
Solgte
boliger
63
Boliger
til salg
39 + 2
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2017
3
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,4 ud af 10 25
Baseret på 25 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
98%
Sælgere (antal besvarelser 13)
Købere (antal besvarelser 12)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,5 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,3 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,5 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,5 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,5 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,2 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,7 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,3 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,8 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,3 9,1
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,2 8,4
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,6 9,3
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,3 9,3
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,7 9,0
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,8 8,8
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,5 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,1 9,3
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,1 9,2