Din ejendomsmægler i Skibhus og Odense
Hos Nybolig Skibhus - Thomsen, Demirhan & Led A/S er vi altid klar til at hjælpe dig med at sælge din bolig, og vi vil gerne give dig et gratis og uforpligtende bud på, hvad din bolig kan sælges for. Vælger du at fortsætte med os, laver vi en personlig handlingsplan til dig, og tildeler dig en personlig ejendomsmægler. På den måde får du et godt overblik over salgsforløbet og kompetent rådgivning.

Kontakt

Køberrådgiver
Nybolig SKIBHUS A/S Ansvarlige indehavere: Michael Thomsen, Bahadir Demirhan & Tommy Led
Skibhusvej 98
5000 Odense C
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,2
Solgte
boliger
82
Boliger
til salg
39
Ejendoms-
mæglere
1
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2017
5
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,2 ud af 10 47
Baseret på 47 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
97%
Sælgere (antal besvarelser 30)
Købere (antal besvarelser 17)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,0 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,6 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,0 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 8,9 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,0 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,0 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 8,8 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 8,9 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,1 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 8,9 9,2
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,5 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,9 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,6 9,0
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,5 8,9
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,9 8,7
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,8 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,3 9,0
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,6 9,0