Velkommen til det nye boligsiden.dk
Solgt eller gratis!
Hos os forsvinder din bolig ikke i mængden! - tværtimod bestræber vi os på at have en god, ærlig og åben dialog igennem hele salgsforløbet, så der hele tiden er fokus på dig og din bolig. Kom forbi en af vores butikker, hvis du går med tankerne om at sælge eller købe, eller hvis du bare har nogle spørgsmål! Vi er engagerede og gør en ekstra indsats i hver eneste handel!

Kontakt

RealMæglerne Joan Jensen ApS
Hovedgaden 40
4520 Svinninge
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,7
Solgte
boliger
20
Boliger
til salg
11
Ejendoms-
mæglere
0
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2016
1
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,7 ud af 10 10
Baseret på 10 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
94%
Sælgere (antal besvarelser 7)
Købere (antal besvarelser 3)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,6 ud af 10 Sælgeranbefaling 10 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,6 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 7,9 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 8,6 8,9
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 7,7 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 8,8 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,1 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 8,6 9,2
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 7,5 9,0
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 6,7 8,5
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,1 9,2
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 8,8
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,3 8,7
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,0 8,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 10,0 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 10,0 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 10,0 8,8