Din lokale ejendomsmægler i Hørsholm
Nybolig Lillelund dækker hele Hørsholm Kommune og naboer, herunder Kokkedal, Nivå og Vedbæk. Med afsæt i opvækst og lokalt boende medarbejdere, er du sikret lokalkendskab på højeste niveau. Nybolig Lillelund startede i Hørsholm i 1998 og ejes af Louise Lillelund. Vi sikrer dig en fuldstændig know how på alle opgaver. Med vægt på erfaring, troværdighed og kompetencer er vi specialister i boligsalg.

Kontakt

Køberrådgiver
Nybolig Lillelund
Gl. Hovedgade 10
2970 Hørsholm
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,6
Solgte
boliger
41
Boliger
til salg
24
Ejendoms-
mæglere
1
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2017
5
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
1 klage
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,6 ud af 10 24
Baseret på 24 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
90%
Sælgere (antal besvarelser 14)
Købere (antal besvarelser 10)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,9 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,1 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,9 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,2 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,4 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,4 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,7 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,6 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,2 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,2 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,9 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,5 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,1 9,0
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,3 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,2 8,7
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,5 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,4 9,0
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,1 9,0