Beskrivelse
For os er det en decideret livsstil at være ejendomsmægler. Vi brænder for det vi laver. At være betroet hvervet som mægler i den vigtige disposition, det er at handle bolig, dét sætter vi en stor ære i. Vi stræber derfor vedholdende og dynamisk efter at slutte en handel optimalt af og nyder at se et konkret resultat af vore indsatser. Vi varetager alle opgaver indenfor bolighandel. Vi sælger både villaer, rækkehuse, lejligheder, andelsboliger, fritidshuse og landejendomme.

Kontakt

EDC Langeskov
Langeskov Centret 11
5550 Langeskov
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,4
Solgte
boliger
54
Boliger
til salg
37
Ejendoms-
mæglere
3
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2017
3
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,4 ud af 10 24
Baseret på 24 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
82%
Sælgere (antal besvarelser 9)
Købere (antal besvarelser 15)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
8,8 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,8 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,8 9,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 8,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 8,0 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,3 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,1 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,0 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 8,8 9,5
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 8,6 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,1 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,9 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 9,1
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,7 8,9
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,5 8,8
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,7 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,9 9,1
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,9 9,1