Din lokale ejendomsmægler i Middelfart
Hos Nybolig Middelfart har vi siden 1985 arbejdet hver dag på at gøre os fortjent til din tillid. Det har vi blandt andet gjort ved at være loyale, kundeorienterede og fuldt opdateret på boligmarkedet. Det håber vi, du har bemærket. Vi er i dag et af Middelfarts førende ejendomsmæglerfirmaer. Og vi oplever ofte, at folk vender tilbage, fordi de har gode minder fra deres sidste bolighandel hos os.

Kontakt

Nybolig Middelfart
Havnegade 3B
5500 Middelfart
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,2
Solgte
boliger
125 + 4
Boliger
til salg
126
Ejendoms-
mæglere
4
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2017
6
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,2 ud af 10 56
Baseret på 56 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
91%
Sælgere (antal besvarelser 21)
Købere (antal besvarelser 35)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,7 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,9 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,7 9,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,6 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,6 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,6 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,5 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,4 9,5
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,5 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,5 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,6 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,9 9,1
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,8 8,9
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,0 8,8
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,4 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,9 9,1
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,8 9,1