Respekt, faglighed & tryghed
Disse tre ord er kerneværdierne i vores forretning. Vi garanterer dig markeds bedste service uanset om du skal sælge eller købe bolig hos os. Vi sætter os ind i dine behov og skræddersyer processen, således at den passer perfekt til dig og din specifikke bolighandel. Hos os er du i gode hænder, og vi sætter en ære i at have glade og tilfredse kunder.

Kontakt

Køberrådgiver
Estate Søborg - Dyssegård
Søborg Hovedgade 28
2870 Dyssegård
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,6
Solgte
boliger
42
Boliger
til salg
8
Ejendoms-
mæglere
3
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2017
4
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
1 klage
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,6 ud af 10 30
Baseret på 30 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
92%
Sælgere (antal besvarelser 16)
Købere (antal besvarelser 14)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,9 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,1 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,9 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,9 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,9 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,9 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,9 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 10,0 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,9 9,5
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,7 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,4 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,8 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,1 8,8
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,7 8,7
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,2 8,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,3 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,0 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,1 8,8