Boligsidens presseservice

Du er meget velkommen til at bruge disse fotos og logoer i forbindelse med omtale af Boligsiden.  Har du brug for andet materiale i forbindelse med omtale af Boligsiden eller boligmarkedet, er du velkommen til at kontakte os.

BIRGIT DAETZ

Kommunikationsdirektør for Boligsiden A/S

Hent stor version

Logo_RGB_Red_Grey Boligsidens logo

Hent PNG format

Udbuddet af huse falder og sætter ny bundrekord igen

Af Simon Møbjerg Sørensen

Nye tal fra Boligsiden viser, at udbuddet af huse er faldet fire procent den seneste måned. Dermed sætter udbuddet ny bundrekord for tredje måned i træk.

Boligsalget i første halvår 2020 sætter ny rekord trods corona

Af Anne Dahl Kristensen

I første halvår 2020 er der solgt næsten 5.000 flere boliger sammenlignet med samme periode i 2019. Det dalende salg i begyndelsen af coronakrisen er dermed ikke blot indhentet. Der er samtidig sket en stigning, som især sommerhusene kan tage æren for. Det viser Boligsidens nye handelstal for juni måned.

Stigende salg presser boligpriserne op på højeste niveau i 10 år

Af Anne Dahl Kristensen

Nye juni-tal fra Boligsidens Markedsindeks viser stigende salgspriser for alle boligtyper. Det bringer den gennemsnitlige kvadratmeterpris for både villaer og rækkehuse, ejerlejligheder og sommerhuse op på det højeste niveau i de seneste 10 år.

De mange hussalg tvinger udbud i bund

Af Simon Møbjerg Sørensen

Udbuddet af villaer og rækkehuse har ikke været lavere i de sidste 10 år, end det er nu. Det viser nye udbudstal fra Boligsiden. Det sker, selv om mange vil sælge, og fordi der er mange, der vil købe.

Boligsalget i maj var det højeste i 10 år

Af Anne Dahl Kristensen

Salget af især sommerhuse trak det samlede boligsalg op på et rekordhøjt niveau i maj måned. Der blev også solgt rekordmange villaer og rækkehuse, ligesom ejerlejlighederne nu er næsten på niveau med samme måned sidste år. Det viser Boligsidens nye handelstal for maj måned.

Se alle pressemeddelelser

Modtag seneste nyt

Boligsidens presseservice

Boligsiden A/S