Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Strøby Ejendomsmægler RobinHus-mægler Susanne Axelsen
Billede af Ejendomsmægler RobinHus-mægler Susanne Axelsen
Vi tilbyder et mere nutidigt produkt!
Vi er din lokale ejendomsmæglervirksomhed i Køge, Stevns, Faxe og Ringsted kommune. Vi har stor erfaring fra ejendomsmæglerbranchen og er alle bosiddende i lokalområdet. Via RobinHus konceptet tilbyder vi et professionelt og trygt boligsalg med lavest mulige omkostninger for dig, og det uden at gå på kompromis med kvaliteten i vores arbejde. Du får med andre ord ikke mindre for pengene.

Kontakt

RobinHus-mægler Susanne Axelsen
Vindspinderivej 2
4671 Strøby
Nøgletal for mægler
Samlet-
anbefaling *
9,6
Solgte
boliger *
79
Boliger
til salg
18
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
3
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 16-03-2019 til 16-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,6 ud af 10 48
Baseret på 48 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
86%
Sælgere (antal besvarelser 37)
Købere (antal besvarelser 11)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,9 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,8 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,9 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,7 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,5 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,9 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,8 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,8 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,9 9,3
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,7 9,1
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,7 8,6
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,9 9,2
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,8 8,8
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,5 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,3 8,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,5 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,0 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,0 8,8