Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Rønne Ejendomsmægler RobinHus Bornholm v/ Anne Mette Safft
Billede af Ejendomsmægler RobinHus Bornholm v/ Anne Mette Safft
Beskrivelse
Anne Mette Safft er uddannet ejendomsmægler MDE og Certificeret Købermægler med stort lokal kendskab til vores smukke Ø ? Bornholm. "Jeg er meget målbevidst, så hvad enten det gælder en IronMan, en svømmetur til Christians Ø eller sælge DIT hus, ja så skal jeg nok gennemføre. Ydermere er jeg boligsagkyndig for De Danske Domstole, hvilket falder i god tråd med RobinHus´ høje faglige standard."

Kontakt

Køberrådgiver
RobinHus Bornholm v/ Anne Mette Safft
Strandvejen 175
3700 Rønne
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
10
Solgte
boliger *
47
Boliger
til salg
19
Ejendoms-
mæglere
1
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
1
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 25-03-2019 til 25-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
10 ud af 10 7
Baseret på 7 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
89%
Sælgere (antal besvarelser 7)
Købere (antal besvarelser 8)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
10 ud af 10 Sælgeranbefaling 6,1 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 9,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,9 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,9 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,6 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,9 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,9 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,9 9,5
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,9 9,2
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,7 8,7
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,9 9,5
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 6,1 9,1
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,6 9,0
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 6,8 8,9
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 7,2 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 7,3 9,0
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 7,0 9,0