Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Hellerup Ejendomsmægler RobinHus Anne-Marie Eybye
Billede af Ejendomsmægler RobinHus Anne-Marie Eybye
En del mere til dig...
Jeg har mere end 25 års erfaring inden for ejendomsbranchen og i snart 20 år har jeg haft mine RobinHus foretninger. Jeg er uddannet ejendomsmægler og valuar, og har foruden et mål om at gennemføre enhver ejendomshandel i højeste kvalitet også den holdning at det ikke behøver koste en formue. Derfor er jeg RobinHus-mægler i Gentofte, Lyngby-Taarbæk samt City, hvor jeg har sørget for at villaer og ejerlejligheder er blevet handlet så alle var tilfredse og sælger fik mest muligt med sig videre.

Kontakt

RobinHus Anne-Marie Eybye
Bjergtoften 11
2900 Hellerup
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
8,6
Solgte
boliger *
31
Boliger
til salg
4
Ejendoms-
mæglere
Ikke oplyst
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
Ikke oplyst
Medlem af
brancheorg.
Nej
* Oplysningerne vedrører perioden 22-04-2020 til 22-04-2021

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
8,6 ud af 10 7
Baseret på 7 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
88%
Sælgere (antal besvarelser 7)
Købere (antal besvarelser 3)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
8,6 ud af 10 Sælgeranbefaling 6,7 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,6 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 8,7 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 8,5 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 8,7 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,3 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 8,7 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 8,7 -
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 8,7 -
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,7 -
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,7 -
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 6,7 -
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,7 -
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,0 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 7,0 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 7,0 -
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 7,0 -