Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Slagelse Ejendomsmægler RealMæglerne Jan Thanning ApS
Billede af Ejendomsmægler RealMæglerne Jan Thanning ApS
RealMæglerne Jan Thanning
Vi ligger stor vægt på personlighed i din bolighandel, uanset om du skal købe eller sælge. Derfor tør vi godt kalde os "Byens mest personlige ejendomsmægler". En bolighandel er en stor og vigtig beslutning, Derfor kræver det omhyggelig og grundig rådgivning hver gang. Vi er lokale og har mange års erfaring med bolighandel i Slagelse, og det er denne erfaring der sikre dig den bedste bolighandel.

Kontakt

RealMæglerne Jan Thanning ApS
Klosterbanken 1
4200 Slagelse
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,6
Solgte
boliger *
130 + 13
Boliger
til salg
47 + 3
Ejendoms-
mæglere
4
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2020
6
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 20-11-2020 til 20-11-2021

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,6 ud af 10 40
Baseret på 40 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
94%
Sælgere (antal besvarelser 40)
Købere (antal besvarelser 18)
Der er ingen svar fra sælgere på denne mægler
Der er ingen svar fra købere på denne mægler
9,6 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,3 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,6 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 8,9 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 8,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,1 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 8,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,1 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,3 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,0 9,2
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,7 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,4 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,3 8,7
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,3 8,7
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,6 8,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,4 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,3 8,7
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,4 8,8