Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Kongens Lyngby Ejendomsmægler RealMæglerne Lyngby & Virum v/ Lene Steenberg
Billede af Ejendomsmægler RealMæglerne Lyngby & Virum v/ Lene Steenberg
RealMæglerne Lyngby og Virum
Hos RealMæglerne Lyngby & Virum, lægger vi stor vægt på at give vores kunder en reel, ærligt og professionel behandling, fra den første vurdering og til salget er endeligt. Vi gør aktiv en indsats for at identificere de relevante køberemner og følger dem helt til dørs og sikrer, at både køber og sælger føler sig trygge og informerede gennem processen.

Kontakt

RealMæglerne Lyngby & Virum v/ Lene Steenberg
Jernbanevej 5C
2800 Kongens Lyngby
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,8
Solgte
boliger *
19
Boliger
til salg
4
Ejendoms-
mæglere
1
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2020
1
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 20-11-2020 til 20-11-2021

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,8 ud af 10 9
Baseret på 9 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
97%
Sælgere (antal besvarelser 9)
Købere (antal besvarelser 7)
Der er ingen svar fra sælgere på denne mægler
Der er ingen svar fra købere på denne mægler
9,8 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,0 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 9,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,4 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,4 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,7 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,2 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,2 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,9 9,6
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,1 9,4
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,6 9,1
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,8 9,5
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,0 8,7
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,1 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,1 8,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,5 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,3 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,3 8,8