Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Glostrup Ejendomsmægler RealMæglerne Hallberg A/S
Billede af Ejendomsmægler RealMæglerne Hallberg A/S
RealMæglerne Hallberg Bolig
Vi er for 3. år i træk blevet kåret som årets RealMægler! Kundeservice samt kundetilfredshed, er noget af det vi går mest op i. Det er vigtigt for os, at du modtager den hjælp og vejledning, som du har brug for. Hvis du skal sælge, kan vi udarbejde en skræddersyet løsning, som passer til lige netop dig!

Kontakt

Køberrådgiver
RealMæglerne Hallberg A/S
Hovedvejen 118
2600 Glostrup
Nøgletal for mægler
Samlet-
anbefaling *
8,9
Solgte
boliger *
138 + 11
Boliger
til salg
31 + 7
Ejendoms-
mæglere
5
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
7
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 17-03-2019 til 17-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
8,9 ud af 10 58
Baseret på 58 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
91%
Sælgere (antal besvarelser 35)
Købere (antal besvarelser 23)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,6 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,0 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,6 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,4 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,3 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,7 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,4 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,2 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,6 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,3 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,9 9,0
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,5 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,0 8,9
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,0 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,7 8,7
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,0 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,3 9,0
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,1 8,9