Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Farum Ejendomsmægler RealMæglerne Farum & Værløse ApS
Billede af Ejendomsmægler RealMæglerne Farum & Værløse ApS
Samarbejde og kommunikation
Vi tilbyder en service hvor vi assisterer vores kunder igennem alle faser og ønsker et seriøst samarbejde med god kommunikation. Vi kæmper for at få tilfredse kunder og anbefalinger og er den lokale mægler, der ved hvad der skal til for at køberne ser alle disse fordele ved vores kommune, og derfor vælger at købe lige netop din bolig.

Kontakt

RealMæglerne Farum & Værløse ApS
Farum Hovedgade 33
3520 Farum
Nøgletal for mægler
Samlet-
anbefaling *
10
Solgte
boliger *
16
Boliger
til salg
11
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
2
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 16-03-2019 til 16-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
10 ud af 10 6
Baseret på 6 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
90%
Sælgere (antal besvarelser 6)
Købere (antal besvarelser -)
For få besvarelser
10 ud af 10 Sælgeranbefaling ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,7 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,4 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 10,0 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 10,0 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 10,0 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 10,0 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 10,0 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 10,0 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre?
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen?
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen?
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen?
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse?
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen?