Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Vallensbæk Strand Ejendomsmægler Nybolig Mariann Trolledahl Vallensbæk
Billede af Ejendomsmægler Nybolig Mariann Trolledahl Vallensbæk
Din lokale ejendomsmægler i Vallensbæk
Velkommen til Nybolig Vallensbæk, Brøndby og Ishøj. Med vores centrale beliggenhed på Vallensbæk Stationstorv er vi dit naturlige valg som den lokale mægler. Vi er de ejendomsmæglere der har været i området i længst tid, og har derfor indgående kendskab til lokalområdet. I butikken finder du udelukkende kompetente og engagerede medarbejdere som gør din bolighandel tryg og tillidsfuld.

Kontakt

Køberrådgiver
Nybolig Mariann Trolledahl Vallensbæk
Vallensbæk Stationstorv 57
2665 Vallensbæk Strand
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,3
Solgte
boliger *
90
Boliger
til salg
17 + 1
Ejendoms-
mæglere
3
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
5
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 23-03-2019 til 23-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,3 ud af 10 27
Baseret på 27 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
93%
Sælgere (antal besvarelser 27)
Købere (antal besvarelser 21)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,3 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,8 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,3 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,0 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,2 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,1 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,2 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,3 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,1 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,3 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,0 9,0
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,2 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,8 8,9
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,8 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,7 8,7
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,1 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,6 9,0
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,8 8,9