Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Odense C Ejendomsmægler Nybolig SKIBHUS A/S
Billede af Ejendomsmægler Nybolig SKIBHUS A/S
Din ejendomsmægler i Skibhus og Odense
Hos Nybolig Skibhus - Thomsen, Demirhan & Led A/S er vi altid klar til at hjælpe dig med at sælge din bolig, og vi vil gerne give dig et gratis og uforpligtende bud på, hvad din bolig kan sælges for. Vælger du at fortsætte med os, laver vi en personlig handlingsplan til dig, og tildeler dig en personlig ejendomsmægler. På den måde får du et godt overblik over salgsforløbet og kompetent rådgivning.

Kontakt

Køberrådgiver
Nybolig SKIBHUS A/S
Skibhusvej 98
5000 Odense C
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,3
Solgte
boliger *
76 + 20
Boliger
til salg
11 + 1
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2020
3
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 03-10-2020 til 03-10-2021

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,3 ud af 10 13
Baseret på 13 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
95%
Sælgere (antal besvarelser 13)
Købere (antal besvarelser 8)
Der er ingen svar fra sælgere på denne mægler
Der er ingen svar fra købere på denne mægler
9,3 ud af 10 Sælgeranbefaling 7,9 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,3 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,5 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,6 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,1 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,2 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,5 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,2 9,5
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 8,9 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,9 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,3 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 7,9 8,8
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,3 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 7,0 8,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 7,8 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 7,8 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 7,8 8,9