Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Helsinge Ejendomsmægler Nybolig Helsinge v/ Lilian Vestergård Kaul & Rasmus Bjørn Oehlenschlæger
Billede af Ejendomsmægler Nybolig Helsinge v/ Lilian Vestergård Kaul & Rasmus Bjørn Oehlenschlæger
Din lokale ejendomsmægler i Helsinge
Nybolig i Helsinge har eksisteret siden år 2001 og med en synlig placering midt i gågaden, kan vi dagligt lægge vinduer til mange boliginteresserede købere, som søger drømmehuset i vores område.

Kontakt

Nybolig Helsinge v/ Lilian Vestergård Kaul & Rasmus Bjørn Oehlenschlæger
Østergade 5B
3200 Helsinge
Nøgletal for mægler
Samlet-
anbefaling *
8,8
Solgte
boliger *
24
Boliger
til salg
14
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
3
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 15-03-2019 til 15-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
8,8 ud af 10 14
Baseret på 14 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
87%
Sælgere (antal besvarelser 6)
Købere (antal besvarelser 8)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,7 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,1 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,7 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,3 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 8,0 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,2 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,0 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,3 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,2 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,8 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,0 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,7 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,1 8,9
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,6 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,5 8,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 8,4 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 7,6 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,3 8,9