Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Ikast Ejendomsmægler Nybolig Ikast Ansvarlig indehaver: Kasper Bæk Vestergaard
Billede af Ejendomsmægler Nybolig Ikast Ansvarlig indehaver: Kasper Bæk Vestergaard
Din lokale ejendomsmægler i Ikast
.Hos Nybolig i Ikast er vi et ungt og kompetent team, som sætter en ære i at give vores kunder den bedste rådgivning. Med facade til hovedgaden står markedsføringen af din bolig stærkt i Ikast, og sammen med den øvrige markedsføring gør vi alt for, at din bolig er så synlig for potentielle købere som muligt.

Kontakt

Køberrådgiver
Nybolig Ikast Ansvarlig indehaver: Kasper Bæk Vestergaard
Østergade 5
7430 Ikast
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,8
Solgte
boliger *
59 + 5
Boliger
til salg
42 + 17
Ejendoms-
mæglere
3
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
3
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 23-03-2019 til 23-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,8 ud af 10 16
Baseret på 16 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
87%
Sælgere (antal besvarelser 16)
Købere (antal besvarelser 12)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,8 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,9 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,1 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,1 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,5 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,2 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,7 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,6 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,7 9,1
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,2 8,5
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,4 9,3
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,9 9,3
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,9 8,9
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,2 8,9
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 8,9 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,7 9,2
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,8 9,2