Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Rudkøbing Ejendomsmægler Nybolig Langeland A/S Ansvarlig indehaver: Morten Albertsen
Billede af Ejendomsmægler Nybolig Langeland A/S Ansvarlig indehaver: Morten Albertsen
Din lokale ejendomsmægler på Langeland
En bolighandel kan ikke gøres om! - Vælg ejendomsmægler ud fra det. At købe eller sælge fast ejendom hører for de fleste mennesker til en af de vigtigste økonomiske beslutninger, der træffes gennem livet. Det er derfor af stor betydning, at du har tillid til ejendomsmægleren og oplever en tryghed gennem hele salgsforløbet. En tryghed der bygger på ekspertise, erfaring og kvalitet

Kontakt

Køberrådgiver
Nybolig Langeland A/S Ansvarlig indehaver: Morten Albertsen
Østergade 33
5900 Rudkøbing
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,8
Solgte
boliger *
98
Boliger
til salg
91
Ejendoms-
mæglere
3
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
4
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 26-03-2019 til 26-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,8 ud af 10 24
Baseret på 24 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
88%
Sælgere (antal besvarelser 24)
Købere (antal besvarelser 25)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,8 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,8 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,2 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,2 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,7 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,4 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,5 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,5 -
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,4 -
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,7 -
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,7 -
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 -
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,2 -
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,4 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,3 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,0 -
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,3 -