Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Aabybro Ejendomsmægler Nybolig Aabybro & Brovst
Billede af Ejendomsmægler Nybolig Aabybro & Brovst
Din lokale mægler i Aabybro og Brovst
Nybolig Aabybro & Brovst har eksisteret siden 2001 og er en stærk og dynamisk ejendomsmæglerforretning. Indehaver Mathias Overgaard driver også butikkerne i Pandrup og Løkken. Alle ansatte er bosatte i området og vi har et stort lokalt indblik. Så uanset om du vil sælge eller du søger ny bolig, så er vi klar med hjælp og rådgivning. Vi dækker størstedelen af Jammerbugten og Løkken i nord.

Kontakt

Køberrådgiver
Nybolig Aabybro & Brovst
Kattedamsvej 18
9440 Aabybro
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,9
Solgte
boliger *
124
Boliger
til salg
52 + 15
Ejendoms-
mæglere
3
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2020
3
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 21-07-2020 til 21-07-2021

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,9 ud af 10 29
Baseret på 29 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
96%
Sælgere (antal besvarelser 29)
Købere (antal besvarelser 26)
Der er ingen svar fra sælgere på denne mægler
Der er ingen svar fra købere på denne mægler
9,9 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,4 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,9 9,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,7 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,7 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,8 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,4 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,7 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,9 9,5
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,6 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,2 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,8 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,4 9,1
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,2 9,0
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,0 8,8
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,7 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,3 9,1
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,3 9,1