Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Ebeltoft Ejendomsmægler Nybolig Jeppesen & Sørensen
Billede af Ejendomsmægler Nybolig Jeppesen & Sørensen
Velkommen til din lokale boligekspert i Ebeltoft o
Der er forskel på ejendomsmæglere Tillid og trygheden er nøgleordet, når du skal vælge ejendomsmægler. Vi ser det som vores vigtigste opgave at kæmpe for dig og dit boligsalg. Det betyder, at vi bruger alle vores kræfter på at få solgt dit hus til den højest opnåelige pris. Kom hurtigt i gang med dit boligsalg, bestil en gratis og uforpligtende salgsvurdering

Kontakt

Køberrådgiver
Nybolig Jeppesen & Sørensen
Jernbanegade 33
8400 Ebeltoft
Nøgletal for mægler
Samlet-
anbefaling *
9,1
Solgte
boliger *
140
Boliger
til salg
130
Ejendoms-
mæglere
3
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
5
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 06-02-2019 til 06-02-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,1 ud af 10 54
Baseret på 54 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
87%
Sælgere (antal besvarelser 32)
Købere (antal besvarelser 22)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,4 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,7 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,4 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 8,1 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 8,8 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 8,8 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,1 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,1 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,2 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 8,6 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 7,4 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,9 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,7 9,1
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,7 8,9
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,3 8,8
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 8,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,4 9,1
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,4 9,1