Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Sæby Ejendomsmægler Nybolig Sæby Ansvarlige indehavere: Mette Dal & Jens Houbak-Jensen
Billede af Ejendomsmægler Nybolig Sæby Ansvarlige indehavere: Mette Dal & Jens Houbak-Jensen
Din lokale ejendomsmægler i Sæby
I Nybolig Sæby sætter vi os grundigt ind i boligens forhold og de historier, der knytter sig til den. Vi bor i Sæby & omegn, så vi kender området rigtig godt. Måske kender vi allerede køberne til din bolig? VI har mange års erfaring med handel af boliger både i og uden for Sæby, vi er altid parate til en uforpligtende, gratis og realistisk salgsvurdering af din bolig.

Kontakt

Nybolig Sæby Ansvarlige indehavere: Mette Dal & Jens Houbak-Jensen
Henrik Nielsens Plads 3
9300 Sæby
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
10
Solgte
boliger *
45
Boliger
til salg
67
Ejendoms-
mæglere
1
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
4
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 21-03-2019 til 21-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
10 ud af 10 17
Baseret på 17 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
95%
Sælgere (antal besvarelser 17)
Købere (antal besvarelser 16)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
10 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,8 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 9,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,8 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,5 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,8 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,9 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,9 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,7 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,3 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,8 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 9,3
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,6 9,0
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,3 8,9
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,9 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,8 9,2
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,9 9,3