Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Faaborg Ejendomsmægler Nybolig Faaborg Ansvarlige indehavere: Morten Albertsen og Martin Madsen
Billede af Ejendomsmægler Nybolig Faaborg Ansvarlige indehavere: Morten Albertsen og Martin Madsen
Din lokale ejendomsmægler i Fåborg
En bolighandel kan ikke gøres om! Vælg ejendomsmægler ud fra det. At købe eller sælge fast ejendom hører for de fleste mennesker til en af de vigtigste beslutninger, der skal træffes gennem livet. Det er derfor af stor betydning, at du har tillid til din ejendomsmægler og oplever en tryghed gennem hele salgsforløbet. En tryghed der bygger på ekspertise, erfaring og kvalitet.

Kontakt

Køberrådgiver
Nybolig Faaborg Ansvarlige indehavere: Morten Albertsen og Martin Madsen
Havnegade 19A
5600 Faaborg
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,7
Solgte
boliger *
128
Boliger
til salg
73 + 1
Ejendoms-
mæglere
1
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
4
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 21-03-2019 til 21-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,7 ud af 10 44
Baseret på 44 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
93%
Sælgere (antal besvarelser 44)
Købere (antal besvarelser 32)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,7 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,8 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,7 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,3 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,0 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,8 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,6 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,5 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,6 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,7 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,2 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,6 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 9,0
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,3 8,9
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,5 8,8
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,6 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,6 9,1
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,7 9,1