Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Allerød Ejendomsmægler Nybolig Allerød
Billede af Ejendomsmægler Nybolig Allerød
Din lokale ejendomsmægler i Allerød
Nybolig er kendt for ordentlighed, kvalitet og et fagligt forspring på grund af vores store bagland og digitale kompetencer. Derfor kan vi garantere dig et kompetent mæglerteam, der er stærkt både lokalt og landsdækkende. Hos Nybolig Allerød bliver du taget i hånden igennem hele køb - eller salgsprocessen, og vi forstår vigtigheden i at tage hånd om lige præcis dine ønsker og behov.

Kontakt

Nybolig Allerød
Allerød Stationsvej 2C
3450 Allerød
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,1
Solgte
boliger
23
Boliger
til salg
19
Ejendoms-
mæglere
1
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
4
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,1 ud af 10 9
Baseret på 9 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
83%
Sælgere (antal besvarelser 7)
Købere (antal besvarelser -)
For få besvarelser
8,9 ud af 10 Sælgeranbefaling ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,9 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 8,7 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 8,9 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 8,7 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,0 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,0 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,3 -
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 8,7 -
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,6 -
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,0 -
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre?
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen?
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen?
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen?
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse?
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen?