Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Hadsund Ejendomsmægler Mæglerringen Hadsund Tom Pedersen
Billede af Ejendomsmægler Mæglerringen Hadsund Tom Pedersen
Mæglerringen Hadsund Tom Pedersen
Vi er effektive, hurtige og sætter en ære i at yde maksimal service! Det er ikke kun noget, vi siger. Vi har også handling bag vores ord. Vi passer på vores kunder og står derfor altid klar til at yde top services alle uges 7 dage. For os er det vigtigt, at vore kunder føler sig trygge fra de kontakter os første gang, og indtil vi afleverer nøglerne til køberen.

Kontakt

Mæglerringen Hadsund Tom Pedersen
Butikstorvet 4
9560 Hadsund
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
8,3
Solgte
boliger *
60
Boliger
til salg
90
Ejendoms-
mæglere
Ikke oplyst
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
Ikke oplyst
Medlem af
brancheorg.
Nej
* Oplysningerne vedrører perioden 27-03-2019 til 27-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
8,3 ud af 10 10
Baseret på 10 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
81%
Sælgere (antal besvarelser 10)
Købere (antal besvarelser 9)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
8,3 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,1 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,3 9,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 8,4 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 8,6 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 8,4 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 8,6 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 8,6 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 8,7 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 8,1 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,1 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,5 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,1 9,3
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,3 9,0
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,3 8,9
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 8,9 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,8 9,2
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,8 9,3