Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Kongens Lyngby Ejendomsmægler LokalBolig Lyngby/Virum ApS
Billede af Ejendomsmægler LokalBolig Lyngby/Virum ApS
Velkommen til LokalBolig Lyngby/Virum
For os er det resultaterne der tæller. Et godt resultat til dig, så du og din familie kan komme godt videre. Hvordan vi tænker og arbejder, og hvad der driver og motiverer os, har vi formuleret i et fælles værdisæt. Det giver dig et godt indblik i, hvem vi er, og hvad du kan forvente af os. I et samarbejde med os vil du erfare, at vi prioriterer den høje kvalitet og den løbende dialog meget højt.

Kontakt

LokalBolig Lyngby/Virum ApS
Engelsborgvej 48
2800 Kongens Lyngby
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,9
Solgte
boliger *
66 + 40
Boliger
til salg
9 + 7
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
4
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 26-07-2019 til 26-07-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,9 ud af 10 15
Baseret på 15 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
98%
Sælgere (antal besvarelser 15)
Købere (antal besvarelser 7)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,9 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,0 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,9 9,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,5 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,7 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,4 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,7 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,7 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,7 9,5
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,0 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,0 9,1
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,9 9,5
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,0 8,8
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,6 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,4 8,7
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 8,7 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,1 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,9 8,9